Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/31635
Title: Методологічні аспекти бюджетного контролінгу маркетингових витрат підприємства
Authors: Балик, У. О.
Bibliographic description (Ukraine): Балик У. О. Методологічні аспекти бюджетного контролінгу маркетингових витрат підприємства / У. О. Балик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 517 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 16–20. – Бібліографія: 6 назв.
Issue Date: 2004
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Наведено основні методологічні аспекти бюджетного контролінгу маркетингових витрат підприємства. Розглянуто методи контролю витрат в маркетингу на основі аналізу нормального розподілу ймовірності виникнення витрат. Запропоновано новий підхід до аналізу відхилень фактичного значення маркетингових витрат від бюджетних величин на основі концепції "6 сігма". The basic concepts and sophisticated methods of marketing budgeting controlling are noted in this article. Most common algorithms and sequence of steps for efficient budgeting controlling under uncertainty conditions are briefly discussed. The new idea how to evaluate the difference between actual and budgeted costs in the marketing on the 6 sigma basis has been proposed.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/31635
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2004. – №517

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
04_16-20.pdf208.83 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.