Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/31635
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБалик, У. О.-
dc.date.accessioned2016-03-16T10:15:08Z-
dc.date.available2016-03-16T10:15:08Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationБалик У. О. Методологічні аспекти бюджетного контролінгу маркетингових витрат підприємства / У. О. Балик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 517 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 16–20. – Бібліографія: 6 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/31635-
dc.description.abstractНаведено основні методологічні аспекти бюджетного контролінгу маркетингових витрат підприємства. Розглянуто методи контролю витрат в маркетингу на основі аналізу нормального розподілу ймовірності виникнення витрат. Запропоновано новий підхід до аналізу відхилень фактичного значення маркетингових витрат від бюджетних величин на основі концепції "6 сігма". The basic concepts and sophisticated methods of marketing budgeting controlling are noted in this article. Most common algorithms and sequence of steps for efficient budgeting controlling under uncertainty conditions are briefly discussed. The new idea how to evaluate the difference between actual and budgeted costs in the marketing on the 6 sigma basis has been proposed.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk_UA
dc.titleМетодологічні аспекти бюджетного контролінгу маркетингових витрат підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2004. – №517

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
04_16-20.pdf208.83 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.