Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/31369
Title: Застосування формальних грамматик у моделюванні інформаційно-технологічного супроводу інклюзивного навчання
Other Titles: Formal grammars application in modelling оf information technology support оf inclusive education
Authors: Пасічник, Володимир
Шестакевич, Тетяна
Bibliographic description (Ukraine): Пасічник В. Застосування формальних грамматик у моделюванні інформаційно-технологічного супроводу інклюзивного навчання / В. Пасічник, Т. Шестакевич // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформатизація вищого навчального закладу : збірник наукових праць. – 2015. – № 831. – С. 58–64. – Бібліографія: 19 назв.
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: інклюзивна освіта
інформаційно-технологічний супровід
набуття освіти
особа з особливими потребами
контекстно-залежна граматика
inclusive education
IT support
education for persons with special needs
context-sensitive grammar
Abstract: Досліджено освітні процеси інклюзивного навчання осіб з особливими потребами. Розроблено методологічні основи формування комплексу інформаційних технологій супроводу набуття освіти особами з особливими потребами. Запропоновано модель інформаційно-технологічного супроводу набуття освіти особою з особливими потребами. The article deals with inclusive educational processes for persons with special needs. The methodological basis for the formation of IT-support of inclusive education for persons with special needs was suggested. The IT-support model of education of persons with special needs was proposed.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/31369
Content type: Article
Appears in Collections:Інформатизація вищого навчального закладу. – 2015. – № 831

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10-58-64.pdf570.7 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.