https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/31351
Title: | Використання можливостей microsoft onenote для організації дистанційної індивідуальної та групової роботи студентів |
Other Titles: | Using of the opportunities for microsoft onenote for the organization of distance individual and group students’work |
Authors: | Золотарьова, Ірина Плоха, Олена |
Bibliographic description (Ukraine): | Золотарьова І. Використання можливостей microsoft onenote для організації дистанційної індивідуальної та групової роботи студентів / І. Золотарьова, О. Плоха // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформатизація вищого навчального закладу : збірник наукових праць. – 2015. – № 831. – С. 9–15. – Бібліографія: 8 назв. |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Видавництво Львівської політехніки |
Keywords: | інформатизація навчання комунікативні компетентності спільне навчання дистанційне навчання інструменти дистанційного навчання informatization of education communicative competence collaborative learning distance learning distance learning tools |
Abstract: | Узагальнено підходи щодо організації дистанційного навчання та демонстрації можливостей Microsoft OneNote як ефективного інструменту, який може забезпечити спільну роботу студентів. Особливу увагу приділено визначенню основних етапів процесу організації дистанційного навчання, вимог до навчального матеріалу, а також структурі навчального матеріалу. This article is devoted to generalization of approaches to distance education and demonstration of Microsoft OneNote experience using as an effective tool to provide a common students’ work. Particular attention is given to the main stages of distance education, requirements for educational material and training material structure. |
URI: | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/31351 |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Інформатизація вищого навчального закладу. – 2015. – № 831 |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
03-9-15.pdf | 538.41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.