DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Качмар, Р. Я. | - |
dc.contributor.author | Дмитрів, М. О. | - |
dc.date.accessioned | 2015-12-21T11:10:54Z | - |
dc.date.available | 2015-12-21T11:10:54Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Качмар Р. Я. Моделювання впливу конструктивних змін підвіски автопоїздів марки MAN в середовищі SolidWorks / Р. Я. Качмар, М. О. Дмитрів // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Оптимізація виробничих процесів і технічний контроль у машинобудуванні та приладобудуванні : збірник наукових праць. – 2015. – № 822. – С. 24–28. – Бібліографія: 4 назви. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/30701 | - |
dc.description.abstract | Змодельовано півресору підвіски причіпа автопоїзда, показано небезпечні перерізи півресори та напруження, які виникають під час максимальних навантажень. Запропоновано для зменшення відмов встановити вставку між віссю і півресорою напівпричіпа автомобіля. Modeled spring suspension train trailer shown dangerous sections and spring tension arising during maximum load. A set of failures to reduce insertion between the axles and the trailer spring car. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Львівської політехніки | uk_UA |
dc.subject | автопоїзд | uk_UA |
dc.subject | причіп | uk_UA |
dc.subject | ресора | uk_UA |
dc.subject | відмова | uk_UA |
dc.subject | пневмопідвіска | uk_UA |
dc.subject | моделювання | uk_UA |
dc.subject | програма SolidWorks | uk_UA |
dc.subject | road train | uk_UA |
dc.subject | trailer | uk_UA |
dc.subject | spring | uk_UA |
dc.subject | breakage | uk_UA |
dc.subject | air suspension | uk_UA |
dc.subject | modeling | uk_UA |
dc.subject | program SolidWorks | uk_UA |
dc.title | Моделювання впливу конструктивних змін підвіски автопоїздів марки MAN в середовищі SolidWorks | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Оптимізація виробничих процесів і технологічний контроль у машинобудуванні та приладобудуванні. – 2015. – № 822
|