Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/30381
Title: Роль бренду у формуванні франчайзингових відносин
Authors: Гладун, Т. М.
Bibliographic description (Ukraine): Гладун Т. М. Роль бренду у формуванні франчайзингових відносин / Т. М. Гладун // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2006. – № 570 : Менеджмент та підприємство в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 81–85. – Бібліографія: 10 назв.
Issue Date: 2006
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Досліджено роль бренду у формуванні франчайзингових відносин. Сформульовано висновки про те, що попит на франшизу багато в чому залежить від того, чи володіє франчайзер відомою торговою маркою (брендом); репутація бренду – вагома конкурентна перевага франчайзингової мережі. The role of brand in franchise relations forming has been researched in the article. On the basis of carried research the conclusions have been formed that the demand for franchise greatly depends on franchisers ownership of a famous brand; brand reputation is a valid competitive advantage of franchise system.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/30381
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2006. – №570

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vis_570_Menedgment. 81-85.pdf561.27 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.