Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/30381
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГладун, Т. М.-
dc.date.accessioned2015-12-02T10:03:22Z-
dc.date.available2015-12-02T10:03:22Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationГладун Т. М. Роль бренду у формуванні франчайзингових відносин / Т. М. Гладун // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2006. – № 570 : Менеджмент та підприємство в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 81–85. – Бібліографія: 10 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/30381-
dc.description.abstractДосліджено роль бренду у формуванні франчайзингових відносин. Сформульовано висновки про те, що попит на франшизу багато в чому залежить від того, чи володіє франчайзер відомою торговою маркою (брендом); репутація бренду – вагома конкурентна перевага франчайзингової мережі. The role of brand in franchise relations forming has been researched in the article. On the basis of carried research the conclusions have been formed that the demand for franchise greatly depends on franchisers ownership of a famous brand; brand reputation is a valid competitive advantage of franchise system.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk_UA
dc.titleРоль бренду у формуванні франчайзингових відносинuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2006. – №570

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vis_570_Menedgment. 81-85.pdf561.27 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.