Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/29979
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБурак, К.-
dc.contributor.authorЯрош, К.-
dc.date.accessioned2015-11-06T10:21:48Z-
dc.date.available2015-11-06T10:21:48Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБурак К. До вибору параметрів перехідних кривих на автомобільних дорогах / К. Бурак, К. Ярош // Сучасні досягнення геодезичної науки та виробництва : збірник наукових праць Західного геодезичного товариства УТГК / Західне геодезичне товариство Українського товариства геодезії і картографії, Національний університет "Львівська політехніка" ; головний редактор І. С. Тревого. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – Випуск 2 (30). – С. 43–46. – Бібліографія: 10 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29979-
dc.description.abstractПроаналізовано вимоги до вибору параметрів перехідних кривих на автомобільних дорогах і вказано на необхідність внесення змін у ДБН щодо вибору значень їх довжин. Наведено доказ того, що геометрія заокруглення автомобільної дороги без влаштування розділювальної ділянки колової кривої незначно змінює геометрію траси порівняно з варіантом, коли розділювальна ділянка наявна. Для випадку відсутності такої ділянки пропонується варіант розрахунку параметрів двох перехідних кривих, оснований на розв'язку оптимізаційної задачі. Проанализированы требования к выбору параметров переходных кривых на автомобильных дорогах и указано на необходимость внесения изменений в ДБН, по выбору значений их длин. Приводится доказательство того, что геометрия закругления автомобильной дороги без устройства разделяющей участки круговой кривой незначительно меняет геометрию трассы по сравнению с вариантом, когда разделяющий участок присутствует. Для случая отсутствия такого участка предлагается вариант расчета параметров двух переходных кривых, основанный на решении оптимизационной задачи. Analyzed the requirements for selecting options transition curves on highways and points to the need for changes in the GOS, on the c hoice of the values of their lengths. Driven by evidence that the geometry of the highway without rounding placement area dividing circumferential curve slightly changes the geometry of the road compared to the option when sharing site present. In the case of absence of such plots variant calculation parameters of two transition curves, based on the solution of the optimization problem.-
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectавтомобільні дорогиuk_UA
dc.subjectклотоїдне проектуванняuk_UA
dc.subjectпараметри криволінійних ділянокuk_UA
dc.titleДо вибору параметрів перехідних кривих на автомобільних дорогахuk_UA
dc.title.alternativeК выбору параметров переходных кривых на автомобильных дорогахuk_UA
dc.title.alternativeBy choosing the parameters of transient curves on highwaysuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Сучасні досягнення геодезичної науки та виробництва. – 2015. – Випуск 2(30)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13_43-46.pdf181.25 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.