Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/29567
Title: Ograniczenia budowania silnej marki
Other Titles: Обмеження у побудові сильного бренда
Authors: Howaniec, H.
Waszkielewicz, W.
Bibliographic description (Ukraine): Howaniec H. Ograniczenia budowania silnej marki / H. Howaniec, W. Waszkielewicz // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 396–402. – Bibliografia: 8 tytułów.
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: сильний бренд
пивоварна промисловість Польщі
обмеження
концепція вартості бренда
silna marka
sektor piwowarski
ograniczenia
pojęcie wartości marki
Abstract: Розкрито проблеми цінності бренда й обмеження у побудові сильного бренда на прикладі пивоварень Польщі. Викладені результати досліджень описують труднощі фірм залежно від їхніх характеристик. Подано концепцію вартості бренда та обмеження для побудови сильного бренда в Польщі, з якими стикаються підприємства пивоварної промисловості. Основою для аналізу стали результати опитувань, проведених серед компаній пивоварної галузі Польщі. Обмеження, які ускладнюють побудову сильного бренда цими підприємствами, насамперед такі: відсутність коштів для рекламної діяльності, сильні позиції окремих брендів, що унеможливлюють зайняття позицій рештою, і погана якість пропонованих продуктів. Artykuł przedstawia zagadnienie wartości marki i ograniczeń w jej budowaniu wskazywane przez przedsiębiorstwa sektora piwowarskiego w Polsce. Prezentowane wyniki badań ankietowych przedstawiają rodzaj dostrzeganych utrudnień w zależności od cech opisujących te przedsiębiorstwa.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29567
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2014. – №811

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
059_396_402.pdf220.85 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.