Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/29567
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHowaniec, H.-
dc.contributor.authorWaszkielewicz, W.-
dc.date.accessioned2015-07-22T07:36:21Z-
dc.date.available2015-07-22T07:36:21Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationHowaniec H. Ograniczenia budowania silnej marki / H. Howaniec, W. Waszkielewicz // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 396–402. – Bibliografia: 8 tytułów.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29567-
dc.description.abstractРозкрито проблеми цінності бренда й обмеження у побудові сильного бренда на прикладі пивоварень Польщі. Викладені результати досліджень описують труднощі фірм залежно від їхніх характеристик. Подано концепцію вартості бренда та обмеження для побудови сильного бренда в Польщі, з якими стикаються підприємства пивоварної промисловості. Основою для аналізу стали результати опитувань, проведених серед компаній пивоварної галузі Польщі. Обмеження, які ускладнюють побудову сильного бренда цими підприємствами, насамперед такі: відсутність коштів для рекламної діяльності, сильні позиції окремих брендів, що унеможливлюють зайняття позицій рештою, і погана якість пропонованих продуктів. Artykuł przedstawia zagadnienie wartości marki i ograniczeń w jej budowaniu wskazywane przez przedsiębiorstwa sektora piwowarskiego w Polsce. Prezentowane wyniki badań ankietowych przedstawiają rodzaj dostrzeganych utrudnień w zależności od cech opisujących te przedsiębiorstwa.uk_UA
dc.language.isopluk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectсильний брендuk_UA
dc.subjectпивоварна промисловість Польщіuk_UA
dc.subjectобмеженняuk_UA
dc.subjectконцепція вартості брендаuk_UA
dc.subjectsilna markauk_UA
dc.subjectsektor piwowarskiuk_UA
dc.subjectograniczeniauk_UA
dc.subjectpojęcie wartości markiuk_UA
dc.titleOgraniczenia budowania silnej markiuk_UA
dc.title.alternativeОбмеження у побудові сильного брендаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2014. – №811

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
059_396_402.pdf220.85 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.