Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/29523
Title: Strategie nakierowane na klientów polskich przedsiębiorstw – wyniki badania
Other Titles: Стратегії, спрямовані на клієнтів польських підприємств – результати дослідження
Authors: Rawski, M.
Bibliographic description (Ukraine): Rawski M. Strategie nakierowane na klientów polskich przedsiębiorstw – wyniki badania / M. Rawski // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 280–286. – Bibliografia: 5 tytułów.
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: маркетингова стратегія
стратегії охоплення ринку
змішані стратегії
strategia marketingowa
strategii stopnia pokrycia rynku
strategie mieszane
Abstract: Досліджено, які маркетингові стратегії використовують компанії, що працюють на польському ринку, охарактеризовано фактори, що зумовлюють відмінності в інтенсивності використання певних стратегій. Згруповано підходи до визначення поняття «маркетингова стратегія». Розкрито поєднання стратегій охоплення ринку і стратегій диференціації. Представлено дані щодо вибору поєднань стратегічних рішень щодо охоплення ринку і обслуговування клієнтів. Celem artykułu jest ukazanie, jakie strategie marketingowe wykorzystują przedsiębiorstwa prowadzące działalność na polskim rynku, a także wskazanie czynników powodujących zróżnicowanie intensywności wykorzystania zidentyfikowanych strategii. Wskazano grupy podejść do rozumienia strategii marketingowej. Zamieszczone dane ukazują zróżnicowanie stosowania strategii stopnia pokrycia rynku i stopnia zróżnicowania działań marketingowych. Zestawiono dane obrazujące częstotliwość wyboru poszczególnych opcji dotyczących pokrycia rynku, w przekroju poszczególnych strategii oferowanych klientom korzyści.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29523
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2014. – №811

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
043_280_286.pdf157.9 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.