Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/29523
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRawski, M.-
dc.date.accessioned2015-07-17T12:34:38Z-
dc.date.available2015-07-17T12:34:38Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationRawski M. Strategie nakierowane na klientów polskich przedsiębiorstw – wyniki badania / M. Rawski // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 280–286. – Bibliografia: 5 tytułów.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29523-
dc.description.abstractДосліджено, які маркетингові стратегії використовують компанії, що працюють на польському ринку, охарактеризовано фактори, що зумовлюють відмінності в інтенсивності використання певних стратегій. Згруповано підходи до визначення поняття «маркетингова стратегія». Розкрито поєднання стратегій охоплення ринку і стратегій диференціації. Представлено дані щодо вибору поєднань стратегічних рішень щодо охоплення ринку і обслуговування клієнтів. Celem artykułu jest ukazanie, jakie strategie marketingowe wykorzystują przedsiębiorstwa prowadzące działalność na polskim rynku, a także wskazanie czynników powodujących zróżnicowanie intensywności wykorzystania zidentyfikowanych strategii. Wskazano grupy podejść do rozumienia strategii marketingowej. Zamieszczone dane ukazują zróżnicowanie stosowania strategii stopnia pokrycia rynku i stopnia zróżnicowania działań marketingowych. Zestawiono dane obrazujące częstotliwość wyboru poszczególnych opcji dotyczących pokrycia rynku, w przekroju poszczególnych strategii oferowanych klientom korzyści.uk_UA
dc.language.isopluk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectстратегії охоплення ринкуuk_UA
dc.subjectзмішані стратегіїuk_UA
dc.subjectstrategia marketingowauk_UA
dc.subjectstrategii stopnia pokrycia rynkuuk_UA
dc.subjectstrategie mieszaneuk_UA
dc.titleStrategie nakierowane na klientów polskich przedsiębiorstw – wyniki badaniauk_UA
dc.title.alternativeСтратегії, спрямовані на клієнтів польських підприємств – результати дослідженняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2014. – №811

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
043_280_286.pdf157.9 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.