Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/29465
Title: Маркетингова логістика: історичні аспекти та перспективи розвитку
Other Titles: Marketing logistics: historical aspects and prospects of development
Authors: Неуров, І. В.
Bibliographic description (Ukraine): Неуров І. В. Маркетингова логістика: історичні аспекти та перспективи розвитку / І. В. Неуров // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 253–258. – Бібліографія: 7 назв.
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: маркетинг
логістика
розвиток
континуум
концепція
маркетингова логістика
marketing
logistics
development
a continuum
the concept
marketing logistics
Abstract: Розглянуто історичні аспекти та визначено перспективи розвитку маркетингової логістики. Наведено інтегрований континуум концепцій маркетингу та інтенсивності розвитку логістики. Зазначено, що максимізувати ефект забезпечення конкурентної переваги підприємства на ринку можна лише у результаті інтеграції маркетингу та логістики. Це зумовлено тим, що взаємодія маркетингу, орієнтованого на ринок, і логістики, орієнтованої на потік, створює можливості для підвищення товарної та інформаційної корисності, а також цінності товарів для споживачів. Акцентовано, що в перспективі розвиток маркетингової логістики буде нерозривно пов’язаний із інтенсивним залученням комп’ютерних технологій. In article historical aspects are considered and prospects of marketing logistics development are defined. The integrated continuum of marketing concepts and intensity of logistics development is resulted. It is noticed what to maximise effect of support of competitive advantage of the enterprise in the market it is possible only as a result of marketing and logistics integration. The last occurs, that interaction of the marketing focused on the market, and the logistics focused on a stream, creates possibilities for increase of commodity and information value, and also value of the goods for consumers. It is accented, that in the long term development of marketing logistics will be inseparably linked with a heavy use of computer technologies.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29465
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2014. – №811

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
039_253_258.pdf178.41 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.