Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/29465
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНеуров, І. В.-
dc.date.accessioned2015-07-17T09:06:50Z-
dc.date.available2015-07-17T09:06:50Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationНеуров І. В. Маркетингова логістика: історичні аспекти та перспективи розвитку / І. В. Неуров // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 253–258. – Бібліографія: 7 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29465-
dc.description.abstractРозглянуто історичні аспекти та визначено перспективи розвитку маркетингової логістики. Наведено інтегрований континуум концепцій маркетингу та інтенсивності розвитку логістики. Зазначено, що максимізувати ефект забезпечення конкурентної переваги підприємства на ринку можна лише у результаті інтеграції маркетингу та логістики. Це зумовлено тим, що взаємодія маркетингу, орієнтованого на ринок, і логістики, орієнтованої на потік, створює можливості для підвищення товарної та інформаційної корисності, а також цінності товарів для споживачів. Акцентовано, що в перспективі розвиток маркетингової логістики буде нерозривно пов’язаний із інтенсивним залученням комп’ютерних технологій. In article historical aspects are considered and prospects of marketing logistics development are defined. The integrated continuum of marketing concepts and intensity of logistics development is resulted. It is noticed what to maximise effect of support of competitive advantage of the enterprise in the market it is possible only as a result of marketing and logistics integration. The last occurs, that interaction of the marketing focused on the market, and the logistics focused on a stream, creates possibilities for increase of commodity and information value, and also value of the goods for consumers. It is accented, that in the long term development of marketing logistics will be inseparably linked with a heavy use of computer technologies.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectлогістикаuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectконтинуумuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectмаркетингова логістикаuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectlogisticsuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjecta continuumuk_UA
dc.subjectthe conceptuk_UA
dc.subjectmarketing logisticsuk_UA
dc.titleМаркетингова логістика: історичні аспекти та перспективи розвиткуuk_UA
dc.title.alternativeMarketing logistics: historical aspects and prospects of developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2014. – №811

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
039_253_258.pdf178.41 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.