Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/29270
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГерасимчук, В. Г.-
dc.date.accessioned2015-07-10T09:01:15Z-
dc.date.available2015-07-10T09:01:15Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГерасимчук В. Г. Споживач і концепція соціально-етичного маркетингу / В. Г. Герасимчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 62–68. – Бібліографія: 16 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29270-
dc.description.abstractСистематизовано напрацювання вчених у формуванні теорії поведінки споживача, концепції соціально-етичного маркетингу. Апробована гіпотеза про вплив економічних ефектів на зміни в якості життя, стан соціального розвитку держави. Удосконалено ключові положення маркетингової теорії як основи реструктуризації процесів виробництва, розподілу, обміну та споживання товарів і послуг. Розроблено методичні підходи до забезпечення реалізації принципів соціально-етичного маркетингу на засадах узгодження інтересів виробника, споживача і суспільства. Work of scientists is systematized in forming of theory of behavior of consumer, conception of the social-ethic marketing. The approved hypothesis is about influence of economic effects on changes as life, social development of the state status. Key positions of marketing theory as bases of restructuring of processes of production, distribution, exchange and consumption of commodities and services are improved. The methodical going is worked out near providing of realization of principles of the social-ethic marketing on principles of concordance of interests of producer, consumer and society.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectбіхевіоризмuk_UA
dc.subjectнаціональна економікаuk_UA
dc.subjectповедінка споживачаuk_UA
dc.subjectрозширене відтворенняuk_UA
dc.subjectсоціально-етичний маркетингuk_UA
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectякість життяuk_UA
dc.subjectbehaviorismuk_UA
dc.subjectbehavior of consumeruk_UA
dc.subjectextended recreationuk_UA
dc.subjectnational economyuk_UA
dc.subjectquality of lifeuk_UA
dc.subjectsocial-ethic marketinguk_UA
dc.subjectsteady developmentuk_UA
dc.titleСпоживач і концепція соціально-етичного маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeConsumers and the concept of social-ethical marketinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2014. – №811

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
010_062_068.pdf184.72 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.