Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/27612
Title: Метод Кано як один з інструментів оцінки ступеня задоволеності споживача
Authors: Мотринчук, О. В.
Bibliographic description (Ukraine): Мотринчук О. В. Метод Кано як один з інструментів оцінки ступеня задоволеності споживача / О. В. Мотринчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 802 : Автоматика, вимірювання та керування. – С. 86–92. – Бібліографія: 9 назв.
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Abstract: Проведено соціологічні дослідження за зворотним зв’язком з підприємствами- роботодавцями ВНЗ, розглянуто модель “Метод Кано” для оцінки потреб та очікувань підприємств-роботодавців, досліджено характеристики випускника, необхідні для подальшого працевлаштування. Social researches on employers of higher education institutions were conducted, Kano model was used for evaluation of enterprises-employers' needs and expectations, graduates' characteristics, that are needed for further employment, were researched.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/27612
Content type: Article
Appears in Collections:Автоматика, вимірювання та керування. – 2014. – №802

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13-86-92.pdf184.16 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.