Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/27612
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМотринчук, О. В.-
dc.date.accessioned2015-06-03T09:05:59Z-
dc.date.available2015-06-03T09:05:59Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМотринчук О. В. Метод Кано як один з інструментів оцінки ступеня задоволеності споживача / О. В. Мотринчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 802 : Автоматика, вимірювання та керування. – С. 86–92. – Бібліографія: 9 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/27612-
dc.description.abstractПроведено соціологічні дослідження за зворотним зв’язком з підприємствами- роботодавцями ВНЗ, розглянуто модель “Метод Кано” для оцінки потреб та очікувань підприємств-роботодавців, досліджено характеристики випускника, необхідні для подальшого працевлаштування. Social researches on employers of higher education institutions were conducted, Kano model was used for evaluation of enterprises-employers' needs and expectations, graduates' characteristics, that are needed for further employment, were researched.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.titleМетод Кано як один з інструментів оцінки ступеня задоволеності споживачаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Автоматика, вимірювання та керування. – 2014. – №802

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13-86-92.pdf184.16 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.