Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/2711
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГайванович, Н. В.-
dc.date.accessioned2010-03-05T14:46:41Z-
dc.date.available2010-03-05T14:46:41Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationГайванович Н. В. Комплекс маркетингу у сфері послуг: процес та забезпечення / Н. В. Гайванович // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 145–153. – Бібліографія: 10 назв.uk
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2711-
dc.description.abstractДосліджено особливості комплексу маркетингу у сфері послуг. Актуалізованo ефект масштабу у послуговій діяльності в концепції франчайзингу. Обгрунтовано доцільність використання процесного підходу у проектуванні та реаліхації послуги Структуровано комплекс маркетингових дій в трикутнику взаємодій “організація – клієнт –працівник”. Service area marketing mix peculiarities have been investigated in this article. Scale effect of service activities in franchising concept has been emphasized. Advisability of process approach in service design and implementation has been proven. Marketing activities within interaction triangle “company – client – employee” has been structured in this article.uk
dc.language.isouauk
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectконцепція франчайзингуuk
dc.subjectarea marketinguk
dc.subjectfranchising conceptuk
dc.titleКомплекс маркетингу у сфері послуг: процес та забезпеченняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Логістика. – 2009. – №649

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21.pdf276.74 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.