Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/26705
Title: Структурне моделювання процесів інклюзивного навчання осіб з особливими потребами
Authors: Пасічник, В. В.
Шестакевич, Т. В.
Bibliographic description (Ukraine): Пасічник В. В. Структурне моделювання процесів інклюзивного навчання осіб з особливими потребами / В. В. Пасічник, Т. В. Шестакевич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 805 : Інформаційні системи та мережі. – С. 180–195. – Бібліографія: 17 назв.
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: особа з особливими потребами
інклюзивна освіта
структурна модель
методологічні засади інклюзивного навчання
частково упорядкована множина
відношення строгого порядку
person with special needs
inclusive education
structural model
the methodological foundations of inclusive education
partially ordered set
strict order
Abstract: Проаналізовано специфіку освітнього процесу осіб з особливими потребами в умовах інклюзії. Наведено аналіз освітніх завдань кожного з етапів здобуття освіти такими особами. Запропоновано структурну модель процесів інклюзивного навчання. The article analyzes the specifics of the educational process of persons with special needs in terms of inclusion. The educational tasks of each stage of such persons education was considered. A structural model of the inclusive education processes was proposed.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/26705
Content type: Article
Appears in Collections:Інформаційні системи та мережі. – 2014. – №805

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
021-180-195.pdf279 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.