DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Пасічник, В. В. | - |
dc.contributor.author | Шестакевич, Т. В. | - |
dc.date.accessioned | 2015-04-09T08:21:47Z | - |
dc.date.available | 2015-04-09T08:21:47Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Пасічник В. В. Структурне моделювання процесів інклюзивного навчання осіб з особливими потребами / В. В. Пасічник, Т. В. Шестакевич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 805 : Інформаційні системи та мережі. – С. 180–195. – Бібліографія: 17 назв. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/26705 | - |
dc.description.abstract | Проаналізовано специфіку освітнього процесу осіб з особливими потребами в
умовах інклюзії. Наведено аналіз освітніх завдань кожного з етапів здобуття освіти
такими особами. Запропоновано структурну модель процесів інклюзивного навчання. The article analyzes the specifics of the educational process of persons with special needs in terms of inclusion. The educational tasks of each stage of such persons education was considered. A structural model of the inclusive education processes was proposed. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Львівської політехніки | uk_UA |
dc.subject | особа з особливими потребами | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | структурна модель | uk_UA |
dc.subject | методологічні засади інклюзивного навчання | uk_UA |
dc.subject | частково упорядкована множина | uk_UA |
dc.subject | відношення строгого порядку | uk_UA |
dc.subject | person with special needs | uk_UA |
dc.subject | inclusive education | uk_UA |
dc.subject | structural model | uk_UA |
dc.subject | the methodological foundations of inclusive education | uk_UA |
dc.subject | partially ordered set | uk_UA |
dc.subject | strict order | uk_UA |
dc.title | Структурне моделювання процесів інклюзивного навчання осіб з особливими потребами | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Інформаційні системи та мережі. – 2014. – №805
|