Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/2670
Title: Удосконалення класифікації засобів маркетингової комунікативної діяльноcті
Authors: Литовченко, І. Л.
Bibliographic description (Ukraine): Литовченко І. Л. Удосконалення класифікації засобів маркетингової комунікативної діяльноcті / І. Л. Литовченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 97–104. – Бібліографія: 18 назв.
Issue Date: 2009
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Keywords: комплекс маркетингових комунікацій
віртуальний простір
marketing communications complex
virtual space
Abstract: Розглянуто структуру комплексу маркетингових комунікацій та класифікацію засобів просування у віртуальному просторі. Обґрунтовується виділення в певні класи засобів комунікацій, які застосовуються тільки в Інтернет-маркетингу: пошукової оптимізації та віртуальних співтовариств. Досліджуються можливості та специфіка використання форумів, чатів, блогів, соціальних та професійних мереж, віртуальних ігор та світів. In the paper the structure of marketing communications complex and classification of promotion toolbar in virtual space are considered. The selection of communications means in particular classes for using only in Internet-marketing – search optimization and virtual societies is grounded. The forums, chats, blogs, social and professional networks, virtual games and worlds opportunities and their using specification are researched.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2670
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2009. – №649

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf193.68 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.