Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/2670
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитовченко, І. Л.-
dc.date.accessioned2010-03-02T18:02:38Z-
dc.date.available2010-03-02T18:02:38Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЛитовченко І. Л. Удосконалення класифікації засобів маркетингової комунікативної діяльноcті / І. Л. Литовченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 97–104. – Бібліографія: 18 назв.uk
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2670-
dc.description.abstractРозглянуто структуру комплексу маркетингових комунікацій та класифікацію засобів просування у віртуальному просторі. Обґрунтовується виділення в певні класи засобів комунікацій, які застосовуються тільки в Інтернет-маркетингу: пошукової оптимізації та віртуальних співтовариств. Досліджуються можливості та специфіка використання форумів, чатів, блогів, соціальних та професійних мереж, віртуальних ігор та світів. In the paper the structure of marketing communications complex and classification of promotion toolbar in virtual space are considered. The selection of communications means in particular classes for using only in Internet-marketing – search optimization and virtual societies is grounded. The forums, chats, blogs, social and professional networks, virtual games and worlds opportunities and their using specification are researched.uk
dc.language.isouauk
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk
dc.subjectкомплекс маркетингових комунікаційuk
dc.subjectвіртуальний простірuk
dc.subjectmarketing communications complexuk
dc.subjectvirtual spaceuk
dc.titleУдосконалення класифікації засобів маркетингової комунікативної діяльноcтіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Логістика. – 2009. – №649

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf193.68 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.