Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/26290
Title: Лояльність персоналу як основа управління корпоративною торговельною маркою промислового підприємства
Other Titles: Loyalty of the staff as a basis for managing corporate brand of industrial enterprises
Authors: Мішустіна, Т. С.
Філалі Ансарі, Ю. С.
Bibliographic description (Ukraine): Мішустіна Т. С. Лояльність персоналу як основа управління корпоративною торговельною маркою промислового підприємства / Т. С. Мішустіна, Ю. С. Філалі Ансарі // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 776 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 48–55. – Бібліографія: 12 назв.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: корпоративна торговельна марка
бренд
співробітники
залученість
задоволеність
лояльність
управління
corporate trademark
brand
employees
engagement
loyalty
management
Abstract: Розглянуто теоретичні основи та конкретні напрями управління корпоративною торговельною маркою промислового підприємства на засадах залученості та лояльності персоналу. Показано, що в умовах конкуренції, яка поширюється серед промислових підприємств, як за споживача, так і за кваліфіковану робочу силу з боку вітчизняних та іноземних конкурентів, актуалізується проблема управління та розвитку корпоративних торговельних марок та брендів не тільки в зовнішньому, але й у внутрішньому середовищі. Запропоновано класифікацію співробітників за ступенем залученості та лояльності. На прикладі компанії ІНТЕРПАЙП досліджено лояльність та залученість працівників та надано рекомендації щодо підвищення рівня їх залученості. The article deals with the theoretical foundations and specific directions corporate brand management of industrial enterprises based on engagement and loyalty of staff. It is shown that in a competitive environment that spreads among industrial companies for the consumer as well as for skilled workers of both the domestic and foreign competitors, the more urgent is the problem of managing and developing corporate trademarks and brands are not only external but also internal environment. The classification of employees according to the degree of involvement and loyalty. And the example of a study INTERPIPE loyalty and engagement of employees and provided recommendations to improve employee engagement.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/26290
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2013. – №776

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9-48-55.pdf211.89 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.