Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/26290
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМішустіна, Т. С.-
dc.contributor.authorФілалі Ансарі, Ю. С.-
dc.date.accessioned2015-02-20T14:01:12Z-
dc.date.available2015-02-20T14:01:12Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМішустіна Т. С. Лояльність персоналу як основа управління корпоративною торговельною маркою промислового підприємства / Т. С. Мішустіна, Ю. С. Філалі Ансарі // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 776 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 48–55. – Бібліографія: 12 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/26290-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні основи та конкретні напрями управління корпоративною торговельною маркою промислового підприємства на засадах залученості та лояльності персоналу. Показано, що в умовах конкуренції, яка поширюється серед промислових підприємств, як за споживача, так і за кваліфіковану робочу силу з боку вітчизняних та іноземних конкурентів, актуалізується проблема управління та розвитку корпоративних торговельних марок та брендів не тільки в зовнішньому, але й у внутрішньому середовищі. Запропоновано класифікацію співробітників за ступенем залученості та лояльності. На прикладі компанії ІНТЕРПАЙП досліджено лояльність та залученість працівників та надано рекомендації щодо підвищення рівня їх залученості. The article deals with the theoretical foundations and specific directions corporate brand management of industrial enterprises based on engagement and loyalty of staff. It is shown that in a competitive environment that spreads among industrial companies for the consumer as well as for skilled workers of both the domestic and foreign competitors, the more urgent is the problem of managing and developing corporate trademarks and brands are not only external but also internal environment. The classification of employees according to the degree of involvement and loyalty. And the example of a study INTERPIPE loyalty and engagement of employees and provided recommendations to improve employee engagement.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectкорпоративна торговельна маркаuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectспівробітникиuk_UA
dc.subjectзалученістьuk_UA
dc.subjectзадоволеністьuk_UA
dc.subjectлояльністьuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectcorporate trademarkuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectemployeesuk_UA
dc.subjectengagementuk_UA
dc.subjectloyaltyuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.titleЛояльність персоналу як основа управління корпоративною торговельною маркою промислового підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeLoyalty of the staff as a basis for managing corporate brand of industrial enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2013. – №776

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9-48-55.pdf211.89 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.