Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/26087
Title: Multi-level marketing strategy for competitiveness ensuring of automobile enterprises
Other Titles: Багаторівнева маркетингова стратегія для забезпечення конкурентоспроможності продукції автомобілебудівних підприємств
Authors: Yurynets, O. V.
Tomyuk, O. Ja.
Bibliographic description (Ukraine): Yurynets O. V. Multi-level marketing strategy for competitiveness ensuring of automobile enterprises / O. V. Yurynets, O. Ja. Tomyuk // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 779 : Проблеми економіки і управління. – С. 149–155. – Bibliography: 10 titles.
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: automobile company
product competitiveness
marketing strategy
car market
marketing mix
автомобілебудівні підприємства
конкурентоспроможність продукції
маркетингова стратегія
автомобільний ринок
комплекс маркетингу
Abstract: The algorithm of development of multilevel marketing strategy for automobile companies to ensure the competitiveness of their products is proposed. The existing strategies are analyzed and the most effective methods for assessing the actual strategy are offered. Ananalysis of the previous studies labor market is done to determine the marketing strategy efficiency indicators. The current market trends are determined and potential obstacles to implementation of the developed multi-level strategy are identified. The specific features of the process of setting strategic goals by the company are characterized. The forms of applying the marketing mix tools at every level of the marketing strategy that are most effective in its implementation are analyzed in detail and proposed. Запропоновано алгоритм розроблення багаторівневої маркетингової стратегії для автомобілебудівних підприємств з метою забезпечення конкурентоспроможності їхньої продукції. Проаналізовано існуючі та запропоновано найефективніші методи оцінки актуальної стратегії. Проаналізовано попередні дослідження щодо визначення показників ефективності маркетингової стратегії. Виділено актуальні ринкові тенденції та визначено можливі перешкоди на шляху реалізації розробленої багаторівневої стратегії. Охарактеризовано специфіку процесу встановлення стратегічних цілей підприємства. Детально проаналізовано та запропоновано форми використання інструментів комплексу маркетингу на кожному рівні маркетингової стратегії, які будуть найефективнішими у процесі її реалізації.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/26087
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2014. – №779

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22-149-155.pdf148.12 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.