Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/26087
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorYurynets, O. V.-
dc.contributor.authorTomyuk, O. Ja.-
dc.date.accessioned2015-01-23T12:12:06Z-
dc.date.available2015-01-23T12:12:06Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationYurynets O. V. Multi-level marketing strategy for competitiveness ensuring of automobile enterprises / O. V. Yurynets, O. Ja. Tomyuk // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 779 : Проблеми економіки і управління. – С. 149–155. – Bibliography: 10 titles.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/26087-
dc.description.abstractThe algorithm of development of multilevel marketing strategy for automobile companies to ensure the competitiveness of their products is proposed. The existing strategies are analyzed and the most effective methods for assessing the actual strategy are offered. Ananalysis of the previous studies labor market is done to determine the marketing strategy efficiency indicators. The current market trends are determined and potential obstacles to implementation of the developed multi-level strategy are identified. The specific features of the process of setting strategic goals by the company are characterized. The forms of applying the marketing mix tools at every level of the marketing strategy that are most effective in its implementation are analyzed in detail and proposed. Запропоновано алгоритм розроблення багаторівневої маркетингової стратегії для автомобілебудівних підприємств з метою забезпечення конкурентоспроможності їхньої продукції. Проаналізовано існуючі та запропоновано найефективніші методи оцінки актуальної стратегії. Проаналізовано попередні дослідження щодо визначення показників ефективності маркетингової стратегії. Виділено актуальні ринкові тенденції та визначено можливі перешкоди на шляху реалізації розробленої багаторівневої стратегії. Охарактеризовано специфіку процесу встановлення стратегічних цілей підприємства. Детально проаналізовано та запропоновано форми використання інструментів комплексу маркетингу на кожному рівні маркетингової стратегії, які будуть найефективнішими у процесі її реалізації.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectautomobile companyuk_UA
dc.subjectproduct competitivenessuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectcar marketuk_UA
dc.subjectmarketing mixuk_UA
dc.subjectавтомобілебудівні підприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectавтомобільний ринокuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.titleMulti-level marketing strategy for competitiveness ensuring of automobile enterprisesuk_UA
dc.title.alternativeБагаторівнева маркетингова стратегія для забезпечення конкурентоспроможності продукції автомобілебудівних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2014. – №779

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22-149-155.pdf148.12 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.