Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/25894
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГорбаль, Н. І.-
dc.contributor.authorГошовська, О. В.-
dc.contributor.authorРоманишин, С. Б.-
dc.date.accessioned2015-01-14T15:41:31Z-
dc.date.available2015-01-14T15:41:31Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГорбаль Н. І. Еволюція та сучасні тенденції маркетингу / Н. І. Горбаль, О. В. Гошовська, С. Б. Романишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 18–24. – Бібліографія: 11 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25894-
dc.description.abstractПроаналізовано еволюцію маркетингу, сучасні його тенденції. Серед тенденцій 2012 року виділено: пріоритетність цифрових каналів, децентралізацію соціальних медіа, індивідуалізацію, мобільність, інновативність, пріоритетність споживачів. Наведено результати досліджень практики використання маркетингу в Україні порівняно з країнами з розвиненою ринковою економікою. The role, evolution and modern tendencies of marketing are described. Among the main tendencies of 2012 there were shown: priority of the digital channels, decentralization of the social media, individualization, mobility, innovativeness, customers’ priority. The results of Ukrainian firms marketing practice analysis comparing to those of developed countries are presented.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectконцепція маркетингуuk_UA
dc.subjectеволюція маркетингуuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing conceptuk_UA
dc.subjectmarketing evolutionuk_UA
dc.titleЕволюція та сучасні тенденції маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeEvolution and modern tendencies of marketinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2012. – № 749

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5-18-24.pdf194.35 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.