Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/25883
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХмелєцкі, M.-
dc.date.accessioned2015-01-14T15:38:17Z-
dc.date.available2015-01-14T15:38:17Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationХмелєцкі M. Маркетинг соціальних медіа в Польщі – ставлення студентів до блогів / M. Хмелєцкі // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 537–543. – Bibliography: 16 titles.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25883-
dc.description.abstractПротягом кількох останніх років соціальні медіа змінили спосіб здійснення маркетинг. Ціллю статті є представити відношення польських студентів до блогів. Ця стаття представляє результати дослідження, проведеного в місті Лодзь в Польщі. Over the last couple of years social media have transformed the way in which marketing is carried out. The aim of this article is to present attitudes of Polish students towards blogs. This article presents research findings results carried out in Lodz in Poland.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectблогиuk_UA
dc.subjectсоціальні медіаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectblogsuk_UA
dc.subjectsocial mediauk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.titleМаркетинг соціальних медіа в Польщі – ставлення студентів до блогівuk_UA
dc.title.alternativeSocial media marketing in Poland – students’ attitudes towards blogsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2012. – № 749

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
95-537-543.pdf267.55 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.