https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/25864
Title: | Маркетингові підходи в ціноутворенні освітніх послуг та оцінюванні ефективності діяльності вищих навчальних закладів |
Other Titles: | Marketing approaches in pricing of educational services and assessing the effectiveness of higher education institutions |
Authors: | Подольчак, Н. Ю. Гаврилюк, В. Я. |
Bibliographic description (Ukraine): | Подольчак Н. Ю. Маркетингові підходи в ціноутворенні освітніх послуг та оцінюванні ефективності діяльності вищих навчальних закладів / Н. Ю. Подольчак, В. Я. Гаврилюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 242–248. – Бібліографія: 5 назв. |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Видавництво Львівської політехніки |
Keywords: | ціноутворення освітніх послуг вищі навчальні заклади ефективність діяльності pricing of educational services higher education institutions efficiency of activity |
Abstract: | Запропоновано метод встановлення ціни на освітні послуги, використовуючи інструментарій поєднувального аналізу, а саме модифікований підхід Ван Вестендорпа. За допомогою методу трьох точок отримано криву зростання (логарифмічну криву), а також запропоновано стратегічні альтернативи ціноутворення. Автори розробили послідовність вибору стратегії розвитку ВНЗ, враховуючи отримані криві розподілу щодо вартості навчання. The paper proposes a method for setting the price of educational services, using tools conjoint analysis, namely a modified approach Van Westendorp. With the help of three points it was obtained growth curve, namely the logarithmic curve, and suggested strategic alternatives pricing. The authors have developed a sequence selection strategy of universities, including the distribution curves obtained on tuition. |
URI: | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25864 |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Логістика. – 2012. – № 749 |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
45-242-248.pdf | 484.89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.