Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/25864
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПодольчак, Н. Ю.-
dc.contributor.authorГаврилюк, В. Я.-
dc.date.accessioned2015-01-14T15:33:39Z-
dc.date.available2015-01-14T15:33:39Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПодольчак Н. Ю. Маркетингові підходи в ціноутворенні освітніх послуг та оцінюванні ефективності діяльності вищих навчальних закладів / Н. Ю. Подольчак, В. Я. Гаврилюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 242–248. – Бібліографія: 5 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25864-
dc.description.abstractЗапропоновано метод встановлення ціни на освітні послуги, використовуючи інструментарій поєднувального аналізу, а саме модифікований підхід Ван Вестендорпа. За допомогою методу трьох точок отримано криву зростання (логарифмічну криву), а також запропоновано стратегічні альтернативи ціноутворення. Автори розробили послідовність вибору стратегії розвитку ВНЗ, враховуючи отримані криві розподілу щодо вартості навчання. The paper proposes a method for setting the price of educational services, using tools conjoint analysis, namely a modified approach Van Westendorp. With the help of three points it was obtained growth curve, namely the logarithmic curve, and suggested strategic alternatives pricing. The authors have developed a sequence selection strategy of universities, including the distribution curves obtained on tuition.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectціноутворення освітніх послугuk_UA
dc.subjectвищі навчальні закладиuk_UA
dc.subjectефективність діяльностіuk_UA
dc.subjectpricing of educational servicesuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjectinstitutionsuk_UA
dc.subjectefficiency of activityuk_UA
dc.titleМаркетингові підходи в ціноутворенні освітніх послуг та оцінюванні ефективності діяльності вищих навчальних закладівuk_UA
dc.title.alternativeMarketing approaches in pricing of educational services and assessing the effectiveness of higher education institutionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2012. – № 749

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
45-242-248.pdf484.89 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.