Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/25852
Title: Стан та перспективи розвитку digital-маркетингу
Other Titles: State and perspectives of digital-marketing development
Authors: Люльчак, З. С.
Bibliographic description (Ukraine): Люльчак З. С. Стан та перспективи розвитку digital-маркетингу / З. С. Люльчак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 200–206. – Бібліографія: 12 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: digital, інтерактивний, цифровий маркетинг
Інтернет
користувачі, домени, канали, технічне забезпечення та переваги digital-маркетингу
соціальні мережі у digital-маркетингу
digital, interactive, digital-marketing
Internet
users, domains, technical support and advantages of digital-marketing
social networks in digital-marketing
Abstract: Встановлено сучасну сутність digital (інтерактивного, цифрового) маркетингу та його переваг (для інформування, знайомства, вибору, раціональної купівлі, лояльності споживачів). Охарактеризовано канали та технічне забезпечення digital-маркетингу. Досліджено: цілі використання digital-маркетингу, загалом, та у мережі Інтернет, зокрема; охоплення споживачів доменами; місця використання споживачами Інтернету. Проаналізовано можливості використання соціальних мереж у digital-маркетингу (Twitter, Facebook, YouTube, Flickr та ВКонтакте); користувачів (віковий, статевий та подохідний розподіл); засобів (комунікації з аудиторією, вплив бренду, траффік на сайт та вимоги до інформаційних повідомлень). To identify the essence of digital (interactive) marketing and its advantages (for informing, introduction, choosing of rational purchase, loyalty of customers). To characterize channels and technical support of digital marketing. To research: goals of digital-marketing usage at general and especially in Internet; coverage of customers with domains; places where customers uses Internet. To analyze possibilities of social networks (Twitter, Facebook, YouTube, Flickr and VKontakte) usage in digital-marketing: users (age, gender and income distributions), means (communication with audience, influence of brand, traffic to a site, and requirements to informational messages).
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25852
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2012. – № 749

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
38-200-206.pdf421.83 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.