Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/25852
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛюльчак, З. С.-
dc.date.accessioned2015-01-14T15:29:08Z-
dc.date.available2015-01-14T15:29:08Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛюльчак З. С. Стан та перспективи розвитку digital-маркетингу / З. С. Люльчак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 200–206. – Бібліографія: 12 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25852-
dc.description.abstractВстановлено сучасну сутність digital (інтерактивного, цифрового) маркетингу та його переваг (для інформування, знайомства, вибору, раціональної купівлі, лояльності споживачів). Охарактеризовано канали та технічне забезпечення digital-маркетингу. Досліджено: цілі використання digital-маркетингу, загалом, та у мережі Інтернет, зокрема; охоплення споживачів доменами; місця використання споживачами Інтернету. Проаналізовано можливості використання соціальних мереж у digital-маркетингу (Twitter, Facebook, YouTube, Flickr та ВКонтакте); користувачів (віковий, статевий та подохідний розподіл); засобів (комунікації з аудиторією, вплив бренду, траффік на сайт та вимоги до інформаційних повідомлень). To identify the essence of digital (interactive) marketing and its advantages (for informing, introduction, choosing of rational purchase, loyalty of customers). To characterize channels and technical support of digital marketing. To research: goals of digital-marketing usage at general and especially in Internet; coverage of customers with domains; places where customers uses Internet. To analyze possibilities of social networks (Twitter, Facebook, YouTube, Flickr and VKontakte) usage in digital-marketing: users (age, gender and income distributions), means (communication with audience, influence of brand, traffic to a site, and requirements to informational messages).uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectdigital, інтерактивний, цифровий маркетингuk_UA
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.subjectкористувачі, домени, канали, технічне забезпечення та переваги digital-маркетингуuk_UA
dc.subjectсоціальні мережі у digital-маркетингуuk_UA
dc.subjectdigital, interactive, digital-marketinguk_UA
dc.subjectInternetuk_UA
dc.subjectusers, domains, technical support and advantages of digital-marketinguk_UA
dc.subjectsocial networks in digital-marketinguk_UA
dc.titleСтан та перспективи розвитку digital-маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeState and perspectives of digital-marketing developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2012. – № 749

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
38-200-206.pdf421.83 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.