Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/25711
Title: Using corporate social responsibility tools while forming the enterprise internationalization marketing strategy
Other Titles: Використання інструментів корпоративної соціальної відповідальності під час формування маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємств
Authors: Ilchuk, P. H.
Мuzhelyak, М. М.
Кots, О. О.
Bibliographic description (Ukraine): Ilchuk P. H. Using corporate social responsibility tools while forming the enterprise internationalization marketing strategy / P. H. Ilchuk, М. М. Мuzhelyak, О. О. Кots // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 799 : Проблеми економіки та управління. – С. 184–193. – Bibliography: 26 titles.
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: internationalization
internationalization marketing strategy
corporate social responsibility
tools
інтернаціоналізація
маркетингова стратегія інтернаціоналізації
корпоративна соціальна відповідальність
інструменти
Abstract: The article investigates the possibility of improving the marketing strategy by using new tools, among themthe tools of corporate social responsibility at Ukrainian enterprises. The definition of the corporate social responsibility concept is generalized. The main tools of the corporate social responsibility as well as the relationship between these tools and the enterprise internationalization marketing strategy are determined. Feasibility of applying corporate social responsibility tools in the formation of the internationalization marketing strategy of enterprises is justified. Досліджено можливості удосконалення маркетингової стратегії за рахунок використання нових інструментів, одними з яких для українських підприємств є інструменти корпоративної соціальної відповідальності. Узагальнено визначення поняття корпоративної соціальної відповідальності, а також визначено основні інструменти корпоративної соціальної відповідальності та взаємозв’язок інструментів корпоративної соціальної відповідальності та заходів маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємств. Обґрунтовано доцільність застосування інструментів корпоративної соціальної відповідальності під час формування маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємств.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25711
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2014. – №799

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30-184-193.pdf210.03 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.