Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/25711
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorIlchuk, P. H.-
dc.contributor.authorМuzhelyak, М. М.-
dc.contributor.authorКots, О. О.-
dc.date.accessioned2014-12-19T09:32:18Z-
dc.date.available2014-12-19T09:32:18Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationIlchuk P. H. Using corporate social responsibility tools while forming the enterprise internationalization marketing strategy / P. H. Ilchuk, М. М. Мuzhelyak, О. О. Кots // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 799 : Проблеми економіки та управління. – С. 184–193. – Bibliography: 26 titles.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25711-
dc.description.abstractThe article investigates the possibility of improving the marketing strategy by using new tools, among themthe tools of corporate social responsibility at Ukrainian enterprises. The definition of the corporate social responsibility concept is generalized. The main tools of the corporate social responsibility as well as the relationship between these tools and the enterprise internationalization marketing strategy are determined. Feasibility of applying corporate social responsibility tools in the formation of the internationalization marketing strategy of enterprises is justified. Досліджено можливості удосконалення маркетингової стратегії за рахунок використання нових інструментів, одними з яких для українських підприємств є інструменти корпоративної соціальної відповідальності. Узагальнено визначення поняття корпоративної соціальної відповідальності, а також визначено основні інструменти корпоративної соціальної відповідальності та взаємозв’язок інструментів корпоративної соціальної відповідальності та заходів маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємств. Обґрунтовано доцільність застосування інструментів корпоративної соціальної відповідальності під час формування маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємств.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectinternationalizationuk_UA
dc.subjectinternationalization marketing strategyuk_UA
dc.subjectcorporate social responsibilityuk_UA
dc.subjecttoolsuk_UA
dc.subjectінтернаціоналізаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегія інтернаціоналізаціїuk_UA
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectінструментиuk_UA
dc.titleUsing corporate social responsibility tools while forming the enterprise internationalization marketing strategyuk_UA
dc.title.alternativeВикористання інструментів корпоративної соціальної відповідальності під час формування маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2014. – №799

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30-184-193.pdf210.03 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.