Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/25460
Title: Особливості рекламування міжнародних марок на вітчизняному ринку
Other Titles: Particularities of the international brands advertizing on the domestic market
Authors: Діброва, Т. Г.
Боровенська, М. В.
Bibliographic description (Ukraine): Діброва Т. Г. Особливості рекламування міжнародних марок на вітчизняному ринку / Т. Г. Діброва, М. В. Боровенська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 149–153. – Бібліографія: 10 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: глобальна марка
міжнародний маркетинг
міжнародна реклама
стратегія стандартизації
стратегія адаптації
модифікація рекламної стратегії
global brand
international marketing
international advertising
standardization strategy
strategy adaptation
modification of advertising strategy
Abstract: Міжнародна реклама як одна зі складових маркетингової політики транснаціональних корпорацій є важливим інструментом просування глобальних марок на зовнішні ринки. Вона безпосередньо впливає на формування структури та динаміки попиту на світових товарних ринках. У статті виявлено особливості рекламування міжнародних марок на українському ринку. Аналіз стратегій міжнародної реклами дозволяє запропонувати рекомендації щодо використання їх для просування глобальних марок на вітчизняному ринку. International advertising as an element of marketing policies of transnational corporations is an important tool for promoting global brands on foreign markets. It has a direct impact on the structure and dynamics of the demand on global commodity markets. This article is devoted to finding out the peculiarities of international brands advertising on Ukrainian market. Analysis of international advertising strategies allows suggesting some recommendations concerning the promotion of international brands on the domestic market.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25460
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2012. – № 749

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29-149-153.pdf166.25 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.