Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/25460
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДіброва, Т. Г.-
dc.contributor.authorБоровенська, М. В.-
dc.date.accessioned2014-12-01T13:58:12Z-
dc.date.available2014-12-01T13:58:12Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДіброва Т. Г. Особливості рекламування міжнародних марок на вітчизняному ринку / Т. Г. Діброва, М. В. Боровенська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 149–153. – Бібліографія: 10 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25460-
dc.description.abstractМіжнародна реклама як одна зі складових маркетингової політики транснаціональних корпорацій є важливим інструментом просування глобальних марок на зовнішні ринки. Вона безпосередньо впливає на формування структури та динаміки попиту на світових товарних ринках. У статті виявлено особливості рекламування міжнародних марок на українському ринку. Аналіз стратегій міжнародної реклами дозволяє запропонувати рекомендації щодо використання їх для просування глобальних марок на вітчизняному ринку. International advertising as an element of marketing policies of transnational corporations is an important tool for promoting global brands on foreign markets. It has a direct impact on the structure and dynamics of the demand on global commodity markets. This article is devoted to finding out the peculiarities of international brands advertising on Ukrainian market. Analysis of international advertising strategies allows suggesting some recommendations concerning the promotion of international brands on the domestic market.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectглобальна маркаuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectміжнародна рекламаuk_UA
dc.subjectстратегія стандартизаціїuk_UA
dc.subjectстратегія адаптаціїuk_UA
dc.subjectмодифікація рекламної стратегіїuk_UA
dc.subjectglobal branduk_UA
dc.subjectinternational marketinguk_UA
dc.subjectinternational advertisinguk_UA
dc.subjectstandardization strategyuk_UA
dc.subjectstrategy adaptationuk_UA
dc.subjectmodification of advertising strategyuk_UA
dc.titleОсобливості рекламування міжнародних марок на вітчизняному ринкуuk_UA
dc.title.alternativeParticularities of the international brands advertizing on the domestic marketuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2012. – № 749

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29-149-153.pdf166.25 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.