Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/24928
Title: Організація роботи рекламного агентства
Authors: Оліярник, Христина
Кравець, Руслан
Bibliographic description (Ukraine): Оліярник Х. Організація роботи рекламного агентства / Христина Оліярник, Руслан Кравець // Інформація, комунікація, суспільство 2014 : матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21–24 травня 2014 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 222–223. – Бібліографія: 2 назви.
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: реклама
BTL
рекламне агентство
промоутер
промо-акція
рекламні послуги
Abstract: The process of creating advertising activity is the production of advertising agency, that its main function. As a result of this process we get the product of agency – advertising that addresses the needs of the customer.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24928
Content type: Article
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2014). – 2014 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
104-222-223.pdf244.83 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.