Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/24928
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОліярник, Христина-
dc.contributor.authorКравець, Руслан-
dc.date.accessioned2014-11-05T15:10:01Z-
dc.date.available2014-11-05T15:10:01Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationОліярник Х. Організація роботи рекламного агентства / Христина Оліярник, Руслан Кравець // Інформація, комунікація, суспільство 2014 : матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21–24 травня 2014 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 222–223. – Бібліографія: 2 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24928-
dc.description.abstractThe process of creating advertising activity is the production of advertising agency, that its main function. As a result of this process we get the product of agency – advertising that addresses the needs of the customer.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectBTLuk_UA
dc.subjectрекламне агентствоuk_UA
dc.subjectпромоутерuk_UA
dc.subjectпромо-акціяuk_UA
dc.subjectрекламні послугиuk_UA
dc.titleОрганізація роботи рекламного агентстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2014). – 2014 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
104-222-223.pdf244.83 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.