Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/24925
Title: Підходи до залучення та інформування клієнтів турфірми у соціальних мережах
Authors: Бекеш, Юлія
Федушко, Соломія
Bibliographic description (Ukraine): Бекеш Ю. Підходи до залучення та інформування клієнтів турфірми у соціальних мережах / Юлія Бекеш, Соломія Федушко // Інформація, комунікація, суспільство 2014 : матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21–24 травня 2014 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 216–217. – Бібліографія: 2 назви.
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: соціальні мережі
туристична фірма
тематична група
клієнтська база
комунікація
статистика
Abstract: This article analyzes the methods of forming a travel company customer base with the help of social networks. These methods are made to involve users of the social network "VKontakte" for positioning of the service of the travel company "New Europe" on the Internet. The methods of applying the maintenance activities and interests of users are also used.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24925
Content type: Article
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2014). – 2014 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
101-216-217.pdf254.38 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.