Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/24925
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБекеш, Юлія-
dc.contributor.authorФедушко, Соломія-
dc.date.accessioned2014-11-05T14:55:07Z-
dc.date.available2014-11-05T14:55:07Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБекеш Ю. Підходи до залучення та інформування клієнтів турфірми у соціальних мережах / Юлія Бекеш, Соломія Федушко // Інформація, комунікація, суспільство 2014 : матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21–24 травня 2014 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 216–217. – Бібліографія: 2 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24925-
dc.description.abstractThis article analyzes the methods of forming a travel company customer base with the help of social networks. These methods are made to involve users of the social network "VKontakte" for positioning of the service of the travel company "New Europe" on the Internet. The methods of applying the maintenance activities and interests of users are also used.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectтуристична фірмаuk_UA
dc.subjectтематична групаuk_UA
dc.subjectклієнтська базаuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectстатистикаuk_UA
dc.titleПідходи до залучення та інформування клієнтів турфірми у соціальних мережахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2014). – 2014 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
101-216-217.pdf254.38 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.