Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/23878
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHowaniec, H. B.-
dc.date.accessioned2014-03-11T15:16:15Z-
dc.date.available2014-03-11T15:16:15Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationHowaniec H. B. CSR as an element of based-value marketing. Implementation of corporate social responsibility by the DANONE GROUP in Poland / H. B. Howaniec // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 232–239. – Bibliography: 24 titles.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23878-
dc.description.abstractThe system changes, including in Poland, have forced a change in approach to the market. Implementation of the marketing concept without providing real value for the customer, taking into account other interest groups or using traditional media is becoming – at least for certain groups of consumers – obsolete. This article presents the definition of the marketing concept, narrowing to its determination from the perspective of the tools and its goals, presents the concept of value-based marketing and its specificity by presenting as an example – delivering value through the implementation of the concept of corporate social responsibility. Системні зміни, які відбуваються зокрема й у Польщі, змусили змінити підхід до маркетингу. Впровадження маркетингової концепції без надання реальної вартості для споживача, беручи до уваги інтереси інших груп чи використовуючи традиційні засоби маркетингових комунікацій, для певних груп стає недоцільним. Визначено маркетингову концепцію, деталізуючи її з точки зору інструментарію та цілей, представлено концепцію орієнтованого на вартість маркетингу і його специфіку з використанням прикладу – надання вартості впровадженням концепції корпоративної соціальної відповідальності.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectCSRuk_UA
dc.subjectbased-value marketinguk_UA
dc.subjectорієнтований на вартість CSRuk_UA
dc.subjectCSRuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleCSR as an element of based-value marketing. Implementation of corporate social responsibility by the DANONE GROUP in Polanduk_UA
dc.title.alternativeCSR як елемент орієнтованого на вартість маркетингу. Впровадження корпоративної соціальної відповідальності у DANONE GROUP у Польщіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2013. – №762

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
37-232-239.pdf262.18 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.