Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/23875
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorStarostina, А. О.-
dc.contributor.authorKravchenko, V. А.-
dc.date.accessioned2014-03-11T15:14:38Z-
dc.date.available2014-03-11T15:14:38Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationStarostina А. О. Marketing risks: essence and place in structure of ukrainian enterpises risk-profile / A. О. Starostina, V. А. Kravchenko // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 205–211. – Bibliography: 17 titles.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23875-
dc.description.abstractPaper reveals the essence of marketing and risks in this sphere of business activity. External and internal forms of the marketing risks are discussed. Practically oriented formulation of marketing risks is given. The place of marketing risks in the structure of the enterprise risk profile which is calculated on the basis of results of research of risk management practice in activities of small and medium scale enterprises of Kiev (2005 – 2012) is shown. Рокрито сутність маркетингу та ризиків, які пов’язані із маркетинговою сферою діяльності підприємств, показана необхідність виділення їх зовнішніх та внутнішніх форм. Дано практично орієнтоване визначення маркетингових ризиків. На основі результатів дослідження практики ризик-менеджменту в діяльності малих та середніх підприємств м. Києва у 2005–2012 рр. показано місце маркетингових ризиків у структурі ризик-профілю.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectmarketing risksuk_UA
dc.subjectentrepreneurial risksuk_UA
dc.subjectsmall and medium scale enterprisesuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectrisk managementuk_UA
dc.subjectмаркетингові ризикиuk_UA
dc.subjectпідприємницькі ризикиuk_UA
dc.subjectмалі та середні підприємстваuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectризик-менеджментuk_UA
dc.titleMarketing risks: essence and place in structure of ukrainian enterpises risk-profileuk_UA
dc.title.alternativeМаркетингові ризики: сутність і місце у структурі ризик-профілю українських підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2013. – №762

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33-205-211.pdf249.69 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.