https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/23868
Title: | Психолого-педагогічні проблеми сучасної архітектурної освіти |
Other Titles: | Психолого-педагогические проблемы современного архитектурного образования Psychological and pedagogical approaches to modern architectural education |
Authors: | Литвин, Віталій |
Bibliographic description (Ukraine): | Литвин В. Психолого-педагогічні проблеми сучасної архітектурної освіти / Віталій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 4. – С. 88–99. – Бібліографія: 14 назв. |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Видавництво Львівської політехніки |
Keywords: | архитектурное образование высшее учебное заведение проектное обучение пропедевтический подход профессиональная культура architectural education higher educational institution project studies propaedeutics approach professional culture |
Abstract: | Изложен анализ психолого-педагогических проблем и противоречий в профессиональном образовании специалистов-архитекторов, а также поиск концептуальных подходов к повышению качества их подготовки. The article analyses psychological and pedagogical problems and contradictions of specialists-architects’ professional education, and researches the conceptual approaches to their training quality raise. |
URI: | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23868 |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №4 |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12-88-99.pdf | 406.41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.