Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/23868
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвин, Віталій-
dc.date.accessioned2014-03-11T08:41:26Z-
dc.date.available2014-03-11T08:41:26Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛитвин В. Психолого-педагогічні проблеми сучасної архітектурної освіти / Віталій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 4. – С. 88–99. – Бібліографія: 14 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23868-
dc.description.abstractИзложен анализ психолого-педагогических проблем и противоречий в профессиональном образовании специалистов-архитекторов, а также поиск концептуальных подходов к повышению качества их подготовки. The article analyses psychological and pedagogical problems and contradictions of specialists-architects’ professional education, and researches the conceptual approaches to their training quality raise.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectархитектурное образованиеuk_UA
dc.subjectвысшее учебное заведениеuk_UA
dc.subjectпроектное обучениеuk_UA
dc.subjectпропедевтический подходuk_UA
dc.subjectпрофессиональная культураuk_UA
dc.subjectarchitectural educationuk_UA
dc.subjecthigher educational institutionuk_UA
dc.subjectproject studiesuk_UA
dc.subjectpropaedeutics approachuk_UA
dc.subjectprofessional cultureuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні проблеми сучасної архітектурної освітиuk_UA
dc.title.alternativeПсихолого-педагогические проблемы современного архитектурного образованияuk_UA
dc.title.alternativePsychological and pedagogical approaches to modern architectural educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12-88-99.pdf406.41 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.