DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Литвин, Віталій | - |
dc.date.accessioned | 2014-03-11T08:41:26Z | - |
dc.date.available | 2014-03-11T08:41:26Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Литвин В. Психолого-педагогічні проблеми сучасної архітектурної освіти / Віталій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 4. – С. 88–99. – Бібліографія: 14 назв. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23868 | - |
dc.description.abstract | Изложен анализ психолого-педагогических проблем и противоречий в профессиональном образовании специалистов-архитекторов, а также поиск концептуальных подходов к повышению качества их подготовки. The article analyses psychological and pedagogical problems and contradictions of specialists-architects’ professional education, and researches the conceptual approaches to their training quality raise. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Львівської політехніки | uk_UA |
dc.subject | архитектурное образование | uk_UA |
dc.subject | высшее учебное заведение | uk_UA |
dc.subject | проектное обучение | uk_UA |
dc.subject | пропедевтический подход | uk_UA |
dc.subject | профессиональная культура | uk_UA |
dc.subject | architectural education | uk_UA |
dc.subject | higher educational institution | uk_UA |
dc.subject | project studies | uk_UA |
dc.subject | propaedeutics approach | uk_UA |
dc.subject | professional culture | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічні проблеми сучасної архітектурної освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Психолого-педагогические проблемы современного архитектурного образования | uk_UA |
dc.title.alternative | Psychological and pedagogical approaches to modern architectural education | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №4
|