Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/23712
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPluta-Olearnik, М.-
dc.date.accessioned2014-02-27T15:35:12Z-
dc.date.available2014-02-27T15:35:12Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationPluta-Olearnik М. Polish service enterprises in an international market: marketing perspective / М. Pluta-Olearnik // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 159–165. – Bibliography: 5 titles.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23712-
dc.description.abstractIn this article the author elaborates on issues of services internationalisation in the context of contemporary changes, taking place in global and national markets. From a theoretical aspect, the writer is about to review international companies orientation, emphasising specification of international services turnover. From empirical aspect, based on the author’s own research, functional strategies conducted by Polish service companies in an international market are analysed. In the last part, development strategies for service companies in international markets are indicated, and also further directions of research in the area of services internationalisation. Розглянуто питання інтернаціоналізації послуг у контексті сучасних змін, що відбуваються на глобальному та національному ринках. З теоретичного боку розглянуто міжнародні орієнтації компанії, підкреслюючи специфікацію міжнародного обігу послуг; проаналізовано проведені дослідження функціональних стратегій польських компаній сфери послуг на міжнародному ринку. Наведено стратегії розвитку для підприємств сфери послуг на міжнародних ринках, а також подальші напрямки досліджень у галузі інтернаціоналізації послуг.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectservicesuk_UA
dc.subjectinternationalisationuk_UA
dc.subjectmarketing strategiesuk_UA
dc.subjectservice companyuk_UA
dc.subjectпослугиuk_UA
dc.subjectінтернаціоналізаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectпідприємство сфери послугuk_UA
dc.titlePolish service enterprises in an international market: marketing perspectiveuk_UA
dc.title.alternativeПольські підприємства сфери послуг на міжнародному ринку: маркетингові перспективиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2013. – №762

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26-159-165.pdf247.5 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.