Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/23707
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNestorowicz, R.-
dc.date.accessioned2014-02-27T13:23:18Z-
dc.date.available2014-02-27T13:23:18Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationNestorowicz R. Consumers information activity on the polish food market vs. integration of Poland into the european union / R. Nestorowicz // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 133–138. – Bibliography: 22 titles.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23707-
dc.description.abstractInformation asymmetry between consumers and manufacturers appears as an immanent feature of the food market, particularly in the functional and organic food segments. This article is to present the information activity of Polish consumers on the food market, with special focus on the mentioned segments. The analysis takes account of the impact European Union legislation and programs have on the manner food manufacturers communicate with consumers. Інформаційна асиметрія між споживачами і виробниками послуг виступає як іманентна властивість на ринку харчових продуктів, особливо у сегментах функціональних і органічних харчових продуктів. Показано інформаційну активність польських споживачів на ринку продуктів харчування, особливо акцентуючи увагу на зазначених сегментах. Проаналізовано вплив законодавства Європейського Союзу та способу комунікацій виробників продуктів харчування зі споживачами.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectInformation asymmetryuk_UA
dc.subjectinformation activityuk_UA
dc.subjectconsumers’ behaviour on food marketuk_UA
dc.subjectінформаційна асиметріяuk_UA
dc.subjectінформаційна діяльністьuk_UA
dc.subjectповедінка споживача на ринку харчуванняuk_UA
dc.titleConsumers information activity on the polish food market vs. integration of Poland into the european unionuk_UA
dc.title.alternativeІнформаційна активність споживачів на польському ринку харчових продуктів у контексті інтеграції Польщі до Європейського Союзуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2013. – №762

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22-133-138.pdf229.17 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.