Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/23703
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMichalski, E.-
dc.date.accessioned2014-02-27T12:53:02Z-
dc.date.available2014-02-27T12:53:02Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationMichalski E. International marketing strategies / E. Michalski // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 118–122. – Bibliography: 10 titles.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23703-
dc.description.abstractThe concept of a international marketing strategy and the impact of environment on strategies are under consideration. The process of involvement of enterprises in international marketing is put forward. The outcomes of the research would show how difficult is to create international marketing strategies. Подано правила вироблення міжнародних маркетингових стратегій. Розглянуто концепцію міжнародної маркетингової стратегії та вплив середовища на стратегії. Представлено процес залучення підприємств до міжнародного маркетингу. Результати дослідження демонструють, наскільки важко створити міжнародну маркетингову стратегію.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectmarketing strategiesuk_UA
dc.subjectinternational marketinguk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.titleInternational marketing strategiesuk_UA
dc.title.alternativeМіжнародні стратегії маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2013. – №762

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19-118-122.pdf204.23 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.