Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/23619
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBajdak, А.-
dc.contributor.authorJaneczek, U.-
dc.date.accessioned2014-02-25T10:20:31Z-
dc.date.available2014-02-25T10:20:31Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationBajdak А. Marketing communication strategies of polish Enterprises in eu markets (chosen aspects) / А. Bajdak, U. Janeczek // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 10–14. – Bibliography: 10 titles.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23619-
dc.description.abstractDevelopment of business operations in international markets cannot happen without marketing communications as prerequisite for acquiring and maintaining successful business relationships. Polish enterprises focus on communication with institutional stakeholders. While relatively narrow in their tool choice, those processes take advantage of new media, adapt well to local conditions and stages in relationships with partners, and produce satisfactory level of effectiveness. Розвиток бізнес-операцій на міжнародних ринках не може відбуватися без маркетингових комунікацій як необхідної умови для встановлення і підтримки успішних бізнес-відносин. Польські підприємства зосереджуються на комунікації з зацікавленими сторонами. За умов порівняно вузького вибору в їх інструментах, ці процеси мають переваги нових медіа, добре пристосованих до локальних умов і стадій у взаємовідносинах з партнерами та досягають задовільного рівня ефективності.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectіnternational marketinguk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.titleMarketing communication strategies of polish Enterprises in eu markets (chosen aspects)uk_UA
dc.title.alternativeМаркетингові комунікаційні стратегії польських підприємств на ринках Європейського Союзу (вибрані аспекти)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2013. – №762

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3-10-14.pdf194.46 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.