Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/23618
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAntonowicz, М.-
dc.date.accessioned2014-02-25T09:27:37Z-
dc.date.available2014-02-25T09:27:37Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationAntonowicz М. Role of marketing in intermodal transport / М. Antonowicz // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 3–9. – Bibliography: 13 titles.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23618-
dc.description.abstractIntermodal transport is a transportation technology which requires marketing support. The author discusses the role of marketing and cooperation to create value both for the client and the intermodal transport operator. Especially the role of cooperation is highlighted as it influences the integration of intermodal transport process links along the functioning process of intermodal transport chain. Інтермодальне перевезення є технологією перевезення, яка потребує маркетингової підтримки. Розглядається роль маркетингу та співпраці для створення цінності як для клієнта, так і для оператора інтермодальних перевезень. Особливо висвітлено вплив співробітництва на інтеграцію процесу інтермодальних перевезень та функціонування ланцюга інтермодальних перевезень.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectintermodal transportuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectvalueuk_UA
dc.subjectінтермодальні перевезенняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectцінністьuk_UA
dc.titleRole of marketing in intermodal transportuk_UA
dc.title.alternativeРоль маркетингу в інтермодальних перевезенняхuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2013. – №762

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2-3-9.pdf227.53 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.