Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/23185
Title: Концепція холістичного маркетингу у діяльності вітчизняних підприємств
Other Titles: The concept of holistic marketing in the activity of domestic enterprises
Authors: Косар, Н. С.
Сарапін, Т. В.
Кузьо, Н. Є.
Bibliographic description (Ukraine): Косар Н. С. Концепція холістичного маркетингу у діяльності вітчизняних підприємств / Н. С. Косар, Т. В. Сарапін, Н. Є. Кузьо // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 769 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 47–53. – Бібліографія: 20 назв.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: холістичний маркетинг
латеральний маркетинг
соціально-етичний маркетинг
маркетинг партнерських відносин
внутрішній маркетинг
інтегрований маркетинг
CRM - системи
holistic marketing
lateral marketing
social ethical marketing
marketing partnerships
internal marketing
integrated marketing
CRM - system
Abstract: Проаналізовано основні підходи до визначення суті концепції холістичного маркетингу, розглянуто основні складові цього виду маркетингу. Визначено передумови та проблеми реалізації холістичного маркетингу для підприємств України. Проаналізовано особливості використання різних типів CRM-систем як вітчизняного, так і іноземного виробництва. Обґрунтовано необхідність впровадження цього програмного продукту як ефективної умови втілення сучасних маркетингових концепцій у діяльність організацій. The basic approaches of determination of essence of conception of the holistic marketing are analyzed, the basic constituents of this type of marketing are considered. The preconditions and problems of realization of the holistic marketing for the enterprises of Ukraine are determined. The features of the use of different types of the CRM-systems of both domestic and foreign production are analysed. The necessity of introduction of this software product as effective condition of embodiment of modern marketing conceptions in activity of organizations is argued.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23185
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2013. – №769

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8-47-53.pdf237.16 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.